Sommige mensen vragen zich af wat inbound callcenter is. Dit staat voor inkomende telefoonverkeer. Het houdt in dat je bestaande en potentiële klanten, maar ook leveranciers contact op kunnen nemen met jou maar dan via een callcenter medewerker. Dit kunnen ze doen als ze vragen hebben of ondersteuning willen. Ook voor informatie en hulp kunnen zij hier terecht. De juiste service wordt aangeboden dankzij inbound callcenter en ook worden zo alle vragen beantwoord. Er wordt vaak gebruik van gemaakt als je zelf geen tijd hebt om de telefoon te beantwoorden, of het wordt ingezet in drukkere tijden. Maar ook wanneer dat je je bedrijf ineens flink ziet groeien kan uitbesteden een optie zijn. Ben jij benieuwd naar andere opties? Hieronder zullen we kort stilstaan bij een live chat service zodat je zeker weet dat je een goede keuze zult gaan maken.

Andere optie is live chat service 

Wat ook echt een meerwaarde kan zijn voor je webshop is een live chat service. Ook dit kun je volledig uitbesteden! Je hebt misschien een eigen webshop, klanten hebben een vraag over een product, willen weten of het op voorraad is, wat de levertijd is, wat de kosten zijn als zij er meerdere bestellen of wat anders. Het is dan fijn als ze snel een antwoord hebben. Als klanten namelijk lang moeten wachten, dan is de kans groot dat ze al verder kijken bij een andere webshop, waar ze wel sneller te woord worden gestaan. Geef daarom je webshop meer professionaliteit en geef je klanten de kans om gebruik te maken van deze dienst. Dit gaat zichzelf snel terug verdienen want jij kunt meer omzet realiseren als je je klanten sneller kunt helpen. 

Hoe gaat het in zijn werk?

Je hoeft maar contact op te nemen en dan wordt alles besproken. Jij geeft zelf aan hoe de telefoon opgenomen moet worden, iedereen wordt ingewerkt zodat de vragen beantwoord kunnen worden. Belangrijke telefoontjes kunnen altijd door worden geschakeld. Ook kunnen er afspraken worden gemaakt of kan er een terug bel notitie worden gemaakt. Het is allemaal precies zo geregeld zoals jij het graag ziet. Het kan zijn dat je graag wil dat bepaalde telefoontjes door worden geschakeld, dit kan dan snel geregeld worden. Jij geeft alles aan en daar wordt dan ook naar gehandeld. Het is jouw bedrijf, met jouw visie en professionaliteit. De telefoon wordt opgenomen alsof het een medewerker is van jouw bedrijf en dat straalt echt professionaliteit uit.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *